100107 Torsdag

usch vad dålig jag är på att uppdatera, inte konstigt att min statistik sjunker. Fan, bättring får det bli.
Men jag har ärligt talat inget att skriva om :S
Jag är typ aldrig hemma längre. Är hemma och duschar & äter... i princip.
Pallar inte va hemma när man har en surkärring till morsa heller. Fan det enda hon gör är att gnäller på mig ändå, så varför skulle jag va hemma? Nejtack.

Sov hos hjärtat inatt, pappa ringde och väckte mig kl 16 och sa att jag skulle komma ut om jag skulle åka med hem, så det var bara på med kläderna och pussa hejdå till söte.
Är fortfarande hemma, har duschat & gjort vid mig. Nu sitter jag och väntar på att Sanne ska skicka ett sms om att jag ska gå ut. Ska åka med henne och Emelie till stan och umgås, och sen blir det antaglien att sova hos hjärtat inatt igen :) MYS!


Funderar på om jag ska starta Guitar hero en snabb runda.
Jo, det får de nog bli, se om jag hinner spela...


PUSS!


R <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!