100119 ´Tisdag

Är det bara jag som skriver "09" när jag ska skriva året? Märkte det nyss när jag skulle skriva i Rubriken.. Började lugnt och sansat skriva 090119, men insåg rätt snabbt att det blev fel... Hahaha.

Körskolan gick bra idag. Fick även 50% rabatt, då Jörgen tyckte lite synd om mig eftersom jag redan gjort detta en gång. Så det var snällt.  Bara tacka och ta emot.
Plastsmak i arslet fick man efter 4 timmar sittandes på en obekväm stol.
Fick dock paus och så här, men ÄNDÅ! =P
Efter körskolan kom Jocke och Robin och hämta mig, sen hämta vi upp Sanne och begav oss till Helsingborg.
Jag och Sanne pös bort till Gecko medans dom andra två hönsarna fixade sitt.
Daniel på Gecko sa att jag inte behövde ta ut den, men att jag ska fortsätta tvätta och plåstra om den om natten då man fastnar jättelätt om natten. Så det ska jag göra.
Han byta även mina kulor i kinderna, till svarta. DÖ FRÄCKT! Dock var kulorna för stora, tyckte jag. Så jag byta tillbaka till mina silvriga när jag kom hem.
Ska köpa svarta i mindre storlek när pengarna till det finns i min plånbok.


Håller på att tvätta just nu, ska städa undan här lite också tänkte jag.
Sen blir det slappe i sängen och film..




Me today. Körde på grön ögonskugga! (Y)




Efter att jag byta till svarta kulor i kinderna, men jag tycker att dom är för stora så har som sagt bytat tillbaka till mina silvriga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!