Blodprov x2

Goddagens..

Hoppas allt är bra med er, för det är det med mig iallafall. Dock en aning trött då jag inte sovit inatt + allt kliande som vanligt.
Men jag var hos doktorn idag. Fick ta blodprov TVÅ gånger, i vänster arm ville det inte komma något blod så vi fick ta höger istället. Och jag avskyr, verkligen AVSKYR blodprov.. Det gör så fruktansvärt ont och är så jävla obehagligt.
Fick även två sorters tabletter utskrivna och en salva. Hoppas vid gud i helvete att det hjälper.
Får även veta om någon vecka vad det är jag är allergisk mot.

Efter jag varit hos läkaren så gick jag ner i stan och mötte upp mamma. Gick in på apoteket och tog ut medicinen och sen köpte vi med oss falafel hem.. MUMS!!

Har nyss duschat håret och ska alldeles strax åka in till stan igen. Ska upp till sanne och jocke en runda innan jag och sanne ska ner till maddes.


Ha det bäst!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!