Chock? Oh ja.

Varit på körskolan idag, gjorde det sista pärmprovet och var även på teorilektion.
Fick en chock också.
Ni vet när man gör Halkan? Den varar i 5 år, eller hur? Mm, saken är den att den dagen du klarar ditt körkort så "försvinner" dom 5 åren. Och när du då blir av med körkortet så måste du även göra OM halkan + riskettan.
Vilket jag är så illa tvungen till att göra. KUL!
Ska göra riskettan redan i morgon, vilket innebär att man sitter och pratar och disskuterar om allt som har med alkohol,droger och diverse saker inom körning. Bara den kostar 500 kr. Från 8:30 - 12:30 varar den.
Den 3 februari ska jag göra själva halkan, och den kostar 1850:-. FY FAN!

Duktigt chockad, men vad ska man göra. Det är som min morfar sa (han betalar allt till mig) att det är bara till att göra det. Vill du ha tillbaka ditt körkort så är det bara till att göra det.
Och han har så jävla rätt. Men jag har så sjukt dåligt samvete, eftersom det är min morfar som betalar till mig.
Visst, han har sagt det innan att han skulle betala. Han VILLE betala. Jag har ALDRIG frågat han eller något, utan han har själv sagt att han ska betala det, så varsegod....

Men fy fan säger jag bara.... Jävla skit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!