Get rich or die tryin

Har inte skrivit på några dagar såg jag.. *slå på fingrarna*

Igår var jag inne i stan as allways. Var ute med sanne,jocke,robin,macki,andre,emelie och kajsa. Hade riktigt skoj.
Var i Lund en runda också, och blev stoppad av polisen. Men det blir vi alltid med den bilen, så vi börjar bli vana nu. Men skit i det. :D Det blev alkotest på jocke och snack med oss andra, sen fick vi köra vidare.. As allways! :D

Pös hem till Robin vid 3 tiden, men somna inte förräns vid 7. Fan, jag vill ju inte ligga där vaken helt själv så jag höll robin vaken (A) och det fick jag sota för när han vakna, då var  det på med lampan i taket och börja störa sig.. Hahaha. Men jag tycker om dig ändå :)
Stack hem vid halv åtta tiden, och har varit hemma sen dess. Fick besök för 1 timmes tid ungefär. Emelie och Sanne kom förbi en sväng och sancka lite skit. Sen kom även robin,jocke,andre & danny.

Nu har jag precis bäddat ner mig i sängen och ska titta på Get rich or die tryin, 50 cents film. SJUKT BRA!
Älskar den. Och efter det ska jag försöka sova. Har ju inte somnat innan 7 på morgonen dom senaste dagarna, men måste fan lyckas idag.

Det är ju faktiskt bröllop i morgon! Min moster & hennes sambo ska gifta sig.
MYS!



PUSS!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!