Godmorgon..

Godmorgon.

Tror ni att jag somnade igår? jamen klart jag gjorde... sov väl i drygt 1 timme? innan jag vaknade igen.
Vaknade strax efter 23, och var pigg som en lärka. Somnade igen vid 4 och vaknade när klockan ringde 06:50. Hääärligt. Är ju lagom trött nu.. Lär väl somna på körskolan.
Efter riskettan är slut 12:30 så ska jag till Helsingborg och kolla upp min dermal anchor på handen, känns nästan som jag måste ta ut den nämligen. Så ska in till Gecko och se vad han säger.. Det hade räckt med att jag hade fastnat och sen dragit ordentligt för att den skulle åka ut i princip.. SÅ illa är det..

Nu ska jag äta upp mina branflakes med banan och dricka upp mitt glas mjölk innan morfar kommer och hämtar mig nu strax efter åtta.

Hörs ikväll!


Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!