HEJ?

Yeah, nu är jag bättre. Har fortfarande min jävla hosta kvar, men annars är jag frisk.

Idag har jag umgåtts med Elisabeth, satt på maddes några timmar och fika.
Var även en runda på Riverside, då min högra kind-piercing har blivit SJUKT inflammerad nu under tiden jag varit sjuk, och ja det var riktigt illa denna gången. Så gick in och prata med dom. Fick bytat till en mycket längre stav, och fick en kula på insidan istället för platta eftersom jag biter sönder den. Så nu ska jag vänja mig vid det.

När vi satt på Maddes fick jag även ett samtal av min läkare.
Han hade fått svar på mitt blodprov jag tog, och visste nu vad jag var allergisk mot.
Kvalster. Det var väldigt kraftigt mycket också sa han. Tack för det typ?
Var även allergisk mot hund/katt, men inte så mycket. + andra stuff.

Nu detta med kvalster, jag känner mig sjukt äcklig nonstop. Och måste städa skit ofta (4-5 gånger i veckan) och renbädda lika ofta typ.
Så ska börja redan imorgon.
Ska ställa klockan på typ 10, slänga i mina täcke i omgångar i tvätten och sen ska jag städa varenda liten millimeter på mitt rum, det ska gudarna veta.

Känns skit äckligt att sova i sängen nu också, bara tanken på att dom äckliga kvalsterdjuren gör mig fan spyfärdig. AHHA! USCH!

Nä, men det känns sjukt skönt att veta vad jag är allergisk mot, och kan nu börja "behandla" det rätt.



Hejsvejs.
Hoppas ni inte saknat mig för myckte nu bara :D
Zara » 2010-01-29 | 07:36:13

Kvalster trvis inte där det är kallt, och i en obäddad säng. Vissa slänger ju in sitt täcke/överkast och kuddar i frysen någon timma så är dom borta sen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!