Ny dator + jäääävla massa kliande.

Shit alltså, jag måste verkligen bättra mig.. Har inte skrivit sen lördags såg jag precis.

Idag är det iallafall onsdag, klockan är 06:41 och fröken Matilda sover EJ. Varför?
Jo, för att det KLIAR. Inget ovanligt. Ringde vårdcentralen i måndags, och fick tid på fredag. HÄRLIGT.
Mina utslag har blivit värre dom senaste dagarna. Har t.o.m börjat få på nacken/halsen. Så länge jag inte får det i ansiktet så.

Har varit hos Per idag, han fixade min dator. La över ALLA mina mappar på hans externa hårddisk, vilket tog cirka 1 timme & 45 minuter. Sen la han inte nya Windows 7, och förde sen över allt till min dator igen vilket tog lika lång tid. Allt som allt höll han på i 5½ timme, och jag är så sjukt tacksam.
Har nog aldrig haft en dator som är så här snabb :O och den har inte laggat en enda gång. Det är ju som en sprillans ny dator ju så :) Hahaha, är fan helt överlycklig..
Säger det en gång till Per, tack så HEMSKT mycket. Är jätte glad över att du ville lägga dom timmarna på att fixa min dator.
Finns det något jag kan göra som tack, så har du mitt nummer och ja, bara hojta till..
Hans bloggadress är: http://Mrelvis.blogg.se


Just nu sitter jag på Robins golv med ett täcke runt mig. Jag kan inte sova.
Och robin pratar i sömne. Jättegulligt!! :D

Vet inte om jag kommer sova något idag, känns knappt lönt.

Just nu längtar jag bara tills fredag så jag kan få träffa läkaren och få något åt min klåda, för jag mår så sjukt dåligt psykiskt över detta. Sitter och bölar som en jude när det inte slutar klia, får panikångest så det heter duga typ hela tiden för att det inte vill sluta klia o.s.v.... Its not funny you know..


Nej, nu ska jag lägga till att bloggarna jag läser här i bokmärke, då jag glömde spara dom jag hade innan... Matilda i ett nötskal..


PUSS!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!