Panikångest och mensvärk!

hej fuckers... :D

Allt bra idag? Med mig är det väl halvkasst. Har mensvärk så det heter duga och allmänt kass bara.
Får väl köra en lite update om helgen.

Fredags började med läkaren som sagt. Var på maddes med Sanne och Natta en runda.
Lördags umgicks jag med Sanne. Var hemma hos Johan & Sandra också. Dom hade spelkväll med Wii, men jag satt bara och titta på då jag hade mensvärk och hade ingen ork till något.
Gick hem till robin vid 2 på natten. FY FAN säger jag bara. Gick genom koloniområdet vid larvi. Och ni som känner mig vet att jag är SJUKLIGT mörkrädd och rädd överhuvudtaget för att gå själv när det är mörkt. Och att gå där gjorde ju inte saken bättre. Men jag orkade verkligen inte gå en omväg som hade tagit typ 20 min extra. Speciellt inte i den kylan. Men mitt hjärta gick i 190 hela tiden, jag grät som fan och titta bakom mig var femte steg.... Men ut kom jag tillslut. Fick sån jävla panik så fan vet vad alltså....
Kollade på James Bond hemma hos robin innan vi (jag) somnade.

Mormor & morfar kom och hämta mig kl 6 och har nästan precis kommit hem. Har precis käkat upp min falafel som blev över från igår.

Blir bara slappe ikväll tänkte jag. Ska titta på En annan del av Köping 20:30. :)


Nu blir det att läsa alla bloggar jag följer och ja, sen får vi se..


Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!