Polis i Asmundtorp !!

Oh dear..

Har varit på arbetsförnedringen idag. Skulle på något möte. TOTALT onödigt. Då det var min gamla rektor på folkhögsskolan som jag gick på. Hon skulle dit och berätta lite och så här, fånga vårt intresse liksom. Totalt onödigt att jag var där, då jag aldrig skulle få för mig att sätta min fot där igen. Hell no.

Sen gick jag ner till stan och mötte upp jessica,isabella och johan. Vi åt lunch på basilika. Inte alls gott idag. Haha. Är jätte kräsen när det kommer till mat.

Tog bussen hem till älsk sen, åhh vad jag har saknat han. En hel vecka utan han i princip. Blev mys och gos där någon timme. Kittla mig gjorde han också, helvete rent. hahaha. Ont jag har i midjan/sidorna nu.. Hahaha. En vacker dag så ska jag ge igen, när han som minst anar det!! :D

Åkte med morfar hem som hade lämnat mormor på Basilika där hon skulle äta med jobbarkompisar. Min mormor jobbade sin sista dag idag. Så nu är hon pensionär.
När vi körde in till Asmundtorp såg vi en pikebuss med blåljus och en vanlig polisbil. Och vi var snabba med att följa efter.. HAHA! Dock såg vi inte så mkt, 2 killar som stod och prata med polisen bara. Står väl mer i tidningen imorgon.


Nu ska jag strax hem till Sanne här i Asmundtorp. Ska ha filmkväll där och äta godis och svulla rejält! :D
Ska även sova där :) Mys.


Hörs imorgon.
Puss! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!