Polispolis potatisgris!

Dancing with tears in my eyes


Ja, kanske det?

Varit hos Jessica idag och hämtat min kamera som jag glömde där igår. Hon fick även låna en av mina ALIAS boxar (den första). *ångest* Ja, kanske att ni tycker att det är löjligt att få ångest för det. Men jag kan säga som så, att hade det börja brinna i vårt hus så hade det varit de första jag tog... Mina alias boxar! <3

Pös hem till Sanne och Jocke efter det. Prata ut lite med Sanne. Vilket kan behövas ibland, då båda två går igenom samma saker och vet i princip hur den andra känner och vice versa.
Emelie kom också upp, trevligt. Sen fick jag ett mejl av en tjej som hette Emese (EH, döp inte din unge till det?) som ville köpa en av mina studentböcker som jag säljer. Så vi körde hem till mig och hämta den, och sen mötte vi upp henne o.s.v.. Så då blev man några kronor rikare, vilket blev skit bra då det är fest på lördag och jag behöver dricka.
Nu hoppas jag bara att hon andra tjejen som skulle ha svenska boken också hämtar den i morgon som hon sa, för då får jag några kronor till i fickan..

Iallafall... Sen träffa vi upp Mackie,Andre,Tim och company. Stod på statoil typ 1 timme och snacka. Kom 3 polisbilar också. Dock ville dom inte oss något denna gången.
Dom stoppa en kille som hade blivit dömd för vapeninnehav (Matilda har STORA öron och hör ALLT) och det var därför dom hade stannat han, så dom kolla genom hans bil o.s.v.
Sen fråga polisen en annan kille om körkort, och han börja käfta och fråga varför han skulle visa det o.s.v... Jävla bla**e. USCH!
Sen körde vi en runda i stan, och jag blev avsläppt här hemma kl 00 ungefär. Dock fick Sanne och Emelie köra tillbaka hit för jag hade glömt min telefon i bilen..PANIK!


Imorgon ska jag till Arbetsförmedligen, kl 14:15. Lycka till matilda att vakna och komma upp i tid... TACK!





Är så jävla trött på att bli behandlad som luft
Visa vad du känner, or get the fuck of my way!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!