Potatismjöl = SKIT BRA!

Hejsan :)


Dagen började med att jag vakna upp 10:30 (utan att ha ställt klockan). Helt otroligt, blev en aning chockad. Gick ner där nere och såg att morfar var här. Alltid trevligt med besök. Han och mamma satt och prata och jag gjorde dom sällskap när jag käka mannagrynsgröt till frulle.
Sen blev dusch och göra vid sig. När lillasyster kom hem vid 13 så våffla hon håret till mig.
Vid 14:10 körde vi in mot Landskrona med ett litet stopp inom kiosken så jag kunde skicka iväg en bok jag sålt på blocket.
Sen hämta vi kisekatten hos vetrinären. Blev sen avsläppt vid Rådhuset där jag vänta på elisabeth och sen gick vi till Maddes och fika. Åt en jättegod kycklingpaj. MUMS! Satt där någon timme och prata och hade trevligt.

Sen tog jag bussen upp till sötnosen som sov när jag kom dit. Sömntuta.... Men några pussar fick han, och sen vart han pigg igen! :)

Åkte hem vid halv elva tiden, och sen dess har jag suttit här.


Ska alldeles strax lägga mig i sängen och titta på film och sova.
Är ju dags för läkaren imorgon, kl 11. Hoppas han vet vad som är "fel" på mig och att jag får något utskrivit.


Nattinatti :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!