Pulka @ Lund

Jag och Alexandra satt och hade trist på msn tillsammans. Hon fråga vad vi skulle göra. Eftersom jag var/är sjukt trött så palla jag inte göra något ansträngande.
Men hon skicka sms till några polare som var i Lund och åkte pulka, och vi var snabba att följa på.
JÄVLAR vilka backar!!!!!
Dit ska jag ju lätt en dag. Hade ingen ork till att åka ikväll, och ville inte heller. Så stod mest bredvid och titta på.

Körde inom statoil i lund också. Så när vi skulle köra så var där en pittögd gubbe som räckte fuck you till mig.. HAHAHA, tack liksom?! xD fan har jag gjort ... :P

Nu ska jag alldeles strax bädda ner mig under täcket och starta en film eller lite ALIAS.
Ska ställa klockan på 12 imorgon, för kl 13 kommer alexandra till mig och flätar mitt hår så jag kan ha de fint inför kvällen :) Blir ju fest imorgon.. !!!



PUSS!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!