Snabba Cash!

Godkväll sötnosar.


Wow. Hade galet skoj igår. Vi var nog inte mer än 6-8 st, men fy fan vad kul vi hade. Love it.
Sov hos Sanne inatt igen, mysmys. Kom hem till henne runt 3:30 inatt, så det blev inte överdrivet sent.
All min dricka blev uppdrucken i princip, där var en slunt kvar av vinet som jag lämnade. Inte lönt att ta med sig hem. Jag måste bara berätta värsta saken igår, HAHAHAHAHA!
jo, det var så här. Jag hade suttit och druckit några cider först, och skulle sen börja dricka vin och där satt jag med en kniv och skulle ta bort plasten runt korken så jag kunde få upp den, ni fattar va?
Så fråga jag Sanne om hjälp, och då kommer det smarta fanskapet och skruvar på allt. Jo, det var en skruvkork. Ingen vanlig vin kork så att säga... HAHAHA, fan vad vi skratta och fan vad dum jag kände mig.
Och jag har endå druckit det vinet innan. Hahaha, nej det var kul :D

Idag har jag och sanne bara legat i hennes säng och tittat på Toy Story 2 på VHS! HAHAHA!
Sen pös jag hem, duschade och käka osv. Har nyss spelat en runda Cluedo med mamma och maja.
Vi ska på bio ikväll och se Snabba Cash. Jag,Sanne,Jocke & Robin! :) Mys.

Dom kommer alldeles strax och hämtar upp mig för att sen köra till bion i Helsingborg.


Hörs ikväll när jag kommer hem, tror jag. Om jag orkar! :)


Puss.
Love you guys.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!