Sova.... överskattat

Fröken Matilda sover fortfarande inte..
Kan inte. Kliar så jag inte vet var jag ska ta vägen. Har nyss haft en av mina panikångest attacker.
Lika hemskt varenda gång, men det är bara till att bita i äpplet. Vet inte om jag sagt det? Men jag får panikångest när det inte slutar klia, fast jag kliar sönder min kropp. Ligger med öppna sår som blöder... och det kliar ÄNDÅ.
Då är det illa.
Så jag hoppas verkligen jag får något utskrivit imorgon (idag)...

Nu ska jag gå ner och fixa en macka och ett glas mjölk och sen starta en ny film..


Hejsvejs.



Bild tagen 100114 :)



P.S

Som ni ser har jag fått en ny header. Tack till Nina som gjorde den och tack till Matilda som fixa den här inne, då det blev bara skit av det när jag försökte själv... :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!