Storstädning på gång!

Yesbox. Då är man igång dagens jobb.
Ställde klockan på 10, var dock alldeles för trött så satte alarmet på 11 och gick upp då istället.
Gick ner och åt lite yoghurt och drack mjölk och titta på tv. Sen var det bara upp och börja städa rummet.
Har redan kommit en bra bit på vägen, men har fortfarande MYCKET kvar.

Fick ett sms av Jessica för en stund sen som fråga om jag kunde vara barnvakt till Jakob i två timmar medans hon jobba. Klart jag kunde det.
Så dom kommer strax. Rätt skönt, då får jag också en paus i städandet. :D


Annars ska jag inte göra något idag, städandet kommer ta upp hela dagen. Ska möblera om också tänkte jag.
Och även lägga ut lite möbler på blocket.
Är någon intresserad av en datorstol som är knappt använd, så hojta till. Min står bara och samlar damm ändå.


HEJSVEJS! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!