ÄNTLIGEN !!!!

Idag har varit en bra dag, mycket bra dag.
Som dom flesta vet så går jag aldrig i byxor, endast mjukis. Annars har jag alltid kjol eller klänning, året runt.
Har varit på jakt efter en jeanskjol i flera månader. Utan resultat.
Och vad tror ni att jag hittar idag? JO, en JEANSKJOL !!
Jag blev överlycklig.
Matilda is very very very happy today.

Torsdag närmar sig, då är det ny tatto igen. Blir fingrarna denna gången, ser ju så tomt ut att bara ha på ena handen. Så ska fixa den andra då.
Och på fredag åker jag upp till Varberg för att äntligen få pussas med min älskling igen !! :D

Har varit i stan idag med Elisabeth. Vi kolla lite affärer och tog en fika på Maddes. Klassiker!
Fick handlat som sagt en jeanskjol, en tröja,hårfärg & en liten present till min lovely pojkvän :)

Imorgon är det dags för att besöka arbetsförmedlingen, wiiie. Uppföljningsmöte kallar dom det (?).
Och är det bra väder imorgon så ska jag tvinga med Nina för en liten tur till vattnet och bada :)

Nu ska jag glo på några avsnitt ALIAS och dricka cola.


Jeanskjolen jag köpte!


Fika/lunch på Maddes blev kycklingpaj med sallad. MUMS!



Min höger hand ser ut så här.
Så som ni förstår så ser det väldigt tomt ut på vänster. Längtar som fan tills torsdag så jag får det gjort!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!