Bil - motorcykel KROCK!

Herregud vilken DAG! Otippad om något.

Dagen började med att Nina hämtade upp mig och vi körde till Landskrona för att jag skulle tatuera mig.
Efter vi var färdiga hos Magnus så begav vi oss till subway och käkade. Sen blev det en runda genom stan o.s.v.

Jag och Nina bestämde oss för att köra till center syd så det gjorde vi. Jag skulle ABSOLUT INTE köpa något, men blev skosnöre och en ny kjol. HAPPY!

Körde tillbaka till Landskrona, stack hem till en polare till tessi, satt i solen och softa 1 timme ungefär.

Nina visste inte när hon skulle köra hem, och eftersom jag skulle både packa och tvätta så ringde jag morfar som snällt kom och hämta mig.
Dom bygger ju om vid ÖB & Jysk, så man kan ju inte köra där, utan för köra vid haldex typ och där.
Så vi körde det hållet, men var så lång kö så vi tänkte göra en U-sväng för att köra ett annat håll.
Och PANG sa det, sen hade vi en motorcykel i sidan. Den hade kört om en annan bil på insidan så varken jag eller morfar såg han. Och han körde i minst 70KM/H och där är bara 50. Och eftersom jag och morfar höll på att göra en U-sväng så höll vi max 10KM/H och låg endast i ettans växel. Och sån kraftig krock blir det inte om han höll 50, utan han höll minst 70.
Blev en jävla smäll, så hela bilen är pajjad på sidan. Han körde rätt in i höger hjul/framskärm. Alltså precis där jag satt, eftersom jag satt på passagerarsidan.
Så det var ren tur för min del att han körde in i däcket och inte i min dörr,för då hade ju jag också blivit skadad.

Ringde 112 & polis,brandkår & ambulansen kom. Motorcyklen blev skrot och motorcyklisten åkte med till Lund.
Jag och morfar skadade oss inte, utan blev bara chockade och skakis. Vilket jag fortfarande är.
Både jag,morfar & 2 vittne blev "förhörda" om vad som hade hänt.
Morfars bil blev bärgad bort och sen åkte vi med mamma,pappa & min moster hem.

Är fortfarande helt skakis i kroppen. Fan inte varje dag man är med om något sånt här.




Imorgon ska jag ta tåget till Varberg för att hälsa på min käre pojkvän som jobbar där uppe i krokarna.
Inte träffats sen i söndags så det ska bli skoj :) :) Saknar han som tusan!







Nygjord tatto. Rock har jag haft sen innan, men STAR är nytt för idag :)



Två stjärnor!




Efter krocken.



Blev en jefla smäll.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!