Nypiercad? Maybe :)

Åhh! Min förkylning och halsont blir ju bara värre och värre.
Detta är inte skoj !! Måste ju vara frisk till helgen.
Är studentfest både imorgon och på lördag PLUS konsert på söndag. I´m dead!


Just nu sitter jag och väntar på Zandra som är här och lånar vår dusch då dom har vattenläcka hemma hos sig.
Sen 12:10 ska vi ta bussen till Landskrona, möta upp hennes pojkvän och sen vidare mot Riverside.
Jag ska trotsa min hals och näsa och pierca mig. Har haft denna piercingen innan men den växte ut och ville aldrig läka. Men jag saknar den som FAN, så ska fan göra det igen. Och ska se om vi kan sätta den bakom ärret jag har och ärrvävnaden. Då har den svårare att växa ut och större risk att den stannar kvar.
Kan ju hoppas på det! :)

Bild kommer ikväll om det blir piercing. Kan ju faktiskt vara så att dom på Riverside inte vill pierca mig eftersom jag är förkyld, men va fan. Det är min kropp ;D


Hörs ikväll.

PUSS! :*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!