Nypiercad...

Tog bussen till Landskrona 12:10. Traskade bort till Riverside.
Sitter en lapp på dörren "Piercing utförs ej torsdag eftermiddag samt fredagen 11/6".
Nooooo! Min vanliga otur när det gäller piercing.

Men jag tog bussen till Helsingborg och gick till Gecko. Och en ny piercing blev det!
Matilda is happy! Kändes nada. Sköööönt!
När jag var klar där så traskade jag till Knutan igen och såg att min buss skulle gå 8 minuter senare, så det kunde inte bli mer tajmat än så.

När jag var tillbaka i Landskrona så handlade jag studentpresent till Alexandra & Sandra.
Sen åkte jag hem med bussen.
Har bakat tårtan inför imorgon. Är tradition i familj/släkt att äta jordgubbstårta när någon av barnen har sommaravslutning. Och imorgon är det både min lillasyster & mina kusiner.
Sen på kvällen blir det studentfest hos Alexandra. Ska bli redigt nice! :D


Nu ska jag slänga in lite tvätt i tvättmaskinen och sen slappa framför en film tror jag.


Ha de bäst!
Puss :*



Ny piercing i ögonbrynet! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!