Sjung om studentens lyckliga dar...

Då är det dags för studenterna idag. GRATTIS till alla som tar studenten. Men speciellt till Alexandra! :)
Blir studentfest där ikväll. Massa skoj ska det bli.

Idag gick jag upp kl 7, skulle befinna mig i Asmundtorpskyrka 8:15. Först hade årskurs 4-6 sin skolavslutning och där var min kusin Simon med. Så 1 timme i kyrkan för det.
Sen 1 timme till efter det för att lillasyster och kusin Ida hade sin skolavslutning.

Börjar bli rätt trött och seg nu. Så funderar på om man ska vila en stund.
Men vetifan om jag hinner det. Alla kusiner & mormor & morfar är här. Blir snart lunch i form av kyckling och pommes. Sen blir det tårta som jag baka igår.
Sen vid 2 tiden så kommer Kim hit. Och vid halv fem kommer Anna hit. Vi ska ha följe till Alexandra sen vid 17.
Och mellan allt detta så ska jag hinna sminka mig,välja kläder & packa in presenterna!

Detta kommer inte sluta bra!


Dags att sätta igång.
HEJ!


 

GRATTIS TILL STUDENTEN!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!