Solsken & subway!

Arbetsförnedringen gick bra idag, varade drygt 1 timme. Mest min handläggare som pratade. Dock var det "gruppmöte" och inte enskilt som jag trodde.
Efter jag var färdig där så gick jag ner mot stan, skulle egentligen till körskolan men elin var inte färdig med sitt och jag hade inget att göra i stan. Så jag gick och köpte baguett på Subway och sen satte jag mig på bussen hem igen.

Softa bara och tog de lugnt hemma, vid 18 tiden körde jag och mamma ner till Lund för att hälsa på mormor.
Hon kommer antagligen hem imorgon eller till helgen. Hade varit skönt.

Och sen har jag bara softat här hemma. Jo, var ute och snacka en stund med Elin också.

Och nu om cirka 10 minuter börjar Lost, inte missa !!

Imorgon är det dags för ny tattoo, vänster fingrarna + tummarna.
Sen blir det nog lunch på subway (igen, men SÅÅÅ sjukt gott) med Nina. Nina ska dock joina hos magnus när vi tatuerar :)
Sen får vi se vad dagen har att erbjuda, måste hinna tvätta lite också. Åker till Varberg på fredag ju, och tror det blir runt en 13-14 tiden så.


Nu ska jag studsa ner i soffan i vardagsrummet.

Ciiiiiiiiiiao :*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!