Vårdcentral och blodprov!

Kör ett snabbt inlägg nu. Sitter hemma hos Kim, men just nu är han på dass och rakar sig. HAHA! Ser ju ut som värsta jultomten. Och inatt så la jag och drog han i skägget som fan, skoj ju. Men det tyckte inte han dock.

Har varit på middag hos mormor och morfar idag också.
Ringde vårdcentralen kl 8 imorse, skulle ha en ny tid då mina utslag och klåda inte försvinner fast jag har fått tabletter och salva mot det. Så det är inte bara kvalster jag är allergisk mot, för isåfall hade det försvunnit.
Så tog ett nytt allergitest idag, blodprov... AJ AJ AJ! Hatar det. Gör så jefla ont.
Hon kärringen jag prata med trodde jag kunde vara allergisk mot någon mat, men jag äter samma som jag alltid gjort. Men ja.. Vi får se vad provsvaren säger..


Ha de bäst.
På återseende!
Love <3


Älskar elisabeth <3







Din andra halva <3 » 2010-03-31 | 00:44:15

Va rädd om dig min älskade <3

Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. Hoppas att du "bara" har kvalster och inte något annat skit.



Jag saknar dig, våra morrnar, våra kvällar, våra allt. Du vet var jag finns, och du vet att jag ställer upp..



Jag älskar dig till världens ende!

Love ya <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!