100505 Onsdag

Dagen igår var långt ifrån den bästa. Vet inte vad det var med mig, var inte vanliga Matilda iallafall.
Har en miljon tankar i huvudet, men inga svar.

Ska träffa min andra halva idag, Elisabeth! Ska ta en fika på maddes, ett tag sen nu.
Har inte träffats och pratat ut på fleeeera veckor. Så vi har väldigt mycket att prata om. Ska bli jäkligt skönt att få prata ut lite.  Om allt mellan himmel och jord.

Ikväll blir det iväg och handla mat med mamma, dom åker ju till Spanien på lördag och är borta en vecka.
Såååå skönt! 

Imorgon blir det ny tatto, LÄNGTAR! Ska äntligen få göra spindelnätet på armbågen, det är nog den tatueringen jag velat ha längst. Så jag ser fram emot det som fan! :) :) :)


Nu ska jag lägga in en låt på mobilen, sen pysa mot bussen!

Puss :*



 

Elisabeth & Jag midsommar 2009.

Din andra halva <3 » 2010-05-06 | 00:26:34

Åhh, vilket underbart kort.

Det var jättemysigt att få fika med dig idag, riktigt skönt att få prata ut. Det får vi allt göra fler gånger.



Love ya <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!