100516 Söndag

Helgen är över, mamma och dom är hemma från Spanien och jag sitter här. Som alltid.

Inget nytt har hänt sen sist, typ. Inget som är värt att nämnas iallafall.
Har varit på kalas hos mina kusiner idag, min kusin Ida fyllde 10 år igår och hennes storebror fyller 13 idag, så grattis till dom! :)
Blev korvgrillning till middag (kycklingkorv för mig) och massa grönsaker + tillbehör. Gottit.
Till efterrätt blev det tårta, daimtårta och budapest tårta. Strax efter vi ätit de så gick jag hemmåt.
Helt slut i kroppen.

Denna veckan som gått nu, har varit en jefla massa onyttigheter. Men nu är de slut med det.
Iallafall på vardagarna. Ta den dära promenaden varje dag & INGEN cola eller annat skit på vardagarna.


FUCK! Innan jag glömmer det... Ska renbädda sängen idag! Får inte glömma det !!


Imorgon ska jag till AF och få mitt papper påskrivet så jag kan skicka iväg det till försäkringskassan.
Sen ska jag till älsk, och vi ska åka till Lund på tisdag. Han ska till läkaren, och då har vi även 1 månad tillsammans. Känns som längre, iallafall från min sida.
Med tanke på hur starka mina känslor är för han så känns det som mer än 1 månad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!