Årets första dopp - CHECK!

HAHA! Det där med att somna innan 12 kan vi utesluta.
Jag, Nina och Tessi bestämde oss för att åka till Cement och ta årets första dopp i HAVET! Dock banga tessi ur lite, men jag och nina badade.. :)
Älskling, Elisabeth och Magnus var också där. Så blev lite kössandes med göbben min! : )

Sen körde vi ner och sa hej till en av ninas vänner och sen körde vi och lämna tessi hemma. På vägen dit såg vi polis med blåljus, så när vi släppt tessi så körde vi tillbaka för att kolla och sen inom statoil, sen hem!
Och nu sitter jag här :) Ska prata med älsk i tele en stund sen starta film o.s.v...

Hoppas på bra väder imorgon så man kan sola lite.


KÖSS! :*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!