Falska människor har inte här att göra!

Folk är patetiska, falska och dumma i huvudet. Har man något emot en viss person så vill jag att man ska ta upp det med DEN personen det handlar om, inte skriva det på facebook och tönta sig.
Det är så jävla patetiskt. Speciellt när personen i fråga är så jävla uppkäftig och ärlig annars, men till lilla mig kan man inte säga något irl? Dont get that.


Iallafall.
Fick mina pengar idag, ÄNTLIGEN! Väntat 1 vecka extra, så blev redigt glad när jag såg att jag fått dom.
Ska till IKEA om en stund och köpa ny säng, på tiden. Har ju bara en sketen 90säng, så ska köpa en till så det blir en stor 180 istället. Gottsnack!
Älsklingen ska också följa med, han hade också lite stuff att köpa så =)
Blir bara jag,pappa och älsk idag. Ska äta middag på ikea också, se om där finns något skit man kan käka! =P Annars blir de väl mc donalds, haha.


Nej, nu ska jag fixa det sista innan älsk och pappa kommer! :)

Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!