"jag älskar dig"

Idag åkte Kim till sin pappa i Varberg, och just nu är dom på väg till Hällekis. Som ligger utanför Lidköping.
40 mil härifrån... Fick veta i tisdags eller onsdags att han skulle åka idag, och varje dag har jag fan gråtit.
Han ska vara där några veckor, fast han ska vara i Varberg på helgerna. Så redan nu på fredag ska jag åka dit. Kanske t.o.m torsdag, beroende på hur mycket dom jobba i veckan.

Men vi klarar detta, galant ! :)

Idag sa Kim något till mig... Dom tre magiska orden som jag brukar kalla dom.
"Jag älskar dig"...
Jag älskar dig också Kim. Du är verkligen mitt allt. Du är bäst, VI är bäst! <33
Vi ses om några dagar, och jag längtar redan ihjäl mig <3

En pussbild innan tåget kom.

 

<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!