Skrämd till 100%

Fick ett sms av min kära pojkvän idag.

"När åker du hem?"
-Med mamma nu fyra, vadådå?
"okej, nä bara undra om har tid att ses 5 min. Skulle behöva berätta en sak för dig"
- Vad gäller det?
"vill ta det öga mot öga"
-Kan ses där vid garaget om 5 min


Jag och Elisabeth befann oss nere vid Bortahusen när jag smsa med Kim. Jag fick smått panik, började gråta och skaka som fan. Var helt säker på att Kim skulle dumpa mig eller något sånt. Var verkligen SKIT nervös.

Går ut ur bilen, Kim ber mig ta av mina brills.
Han säger följande "Jag skulle bara säga att jag tycker om dig och att jag vill ha en puss"

HAHAHA! Jag trodde jag skulle dö, fy fan för dig KIM! Ditt lilla jävla as, HAHAHA! Skräm mig ALDRIG så igen, ALDRIG!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!