Skrattade högt för mig själv

Hejhej.. Känns som det var ett tag sen jag uppdatera här, närmare bestämt 3 dagar sen.
Men inte har ni dött för det väl? :)

Morsan och dom är fortfarande i spanien, kommer hem på lördag. Älsk är hos mig, vi har de mys och trivs bra här i huset för oss själva :D
Ikväll ska vi till mormor och morfar på middag, vi ska t.o.m vara duktiga och gå dit.


HAHAHA, jag följer en blogg. Nämner inga namn då jag har en aning om att personen i fråga också läser min.
Men den här personen "avslöja" något för någon dag sen, om sig själv. När jag läste det, så skratta jag bara och sa för mig själv " HAHAHA, det har jag vetat ett tag nu, och väntat bara på att hon skulle skriva det i sin blogg"..
Men grattis får man väl säga! :) Lycka till.


Nu skicka min älskling att jag skulle komma ner, så får väl gå ner och se vad han vill mig! :)


Puss :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!