Swear it again.

Känns som jag har hundra saker att skriva om, men ändå inte.
Har så mycket tankar i huvudet för tillfället, men vet inte hur jag ska få ner det i ord. Det går bara inte på något sätt.
Allt är bara rörigt i huvudet. Känns som jag varken vet in eller ut liksom.

Som sagt, vet inte hur jag ska få ner det i ord.

En sak förstår jag inte. Nämner inga namn i detta, och folk behöver inte fråga om vem detta handlar om. Då ingen har med det att göra.
MEN, en person(person nr 1 kallar vi hon/han/den/det) som jag står väldigt nära har något emot en annan person(person 2). Person nr1 har dock aldrig sagt detta till mig, men det står inte idiot i min panna och jag kan lägga ihop 1+1 liksom?
Person nr 1 får allt att verka negativt med person 2..

Fan. Detta blev bara rörigt kom jag på! Vi skiter i detta istället. Ingen som har med det att göra ändå, så jag kan lika bra lägga ner det.




Men jaha, vad annars då? vad ska jag mer berätta för skoj?
Jo, jag smakade en sjukt god likör typ i fredags. Likör 43 heter den, ååååååhhh så god den var!
Ska köpa en sådan när jag får mina pengar, sjukligt god.
Ni borde testa!




Just nu ligger jag i sängen, lyssnar på Westlife och tjötar med folk på msn. Tråkigt, men rätt soft.
Funderar på om jag ska ner och ha en macka och sen starta en film och försöka somna i någorlunda tid idag.
Helst innan 12, men det kan man nog både glömma och drömma om : )




Blablabla, fan vad jag babblar på idag. Alltid skoj, eller ja inte för er som läser. Ni måste tro att jag har ett väldigt tråkigt liv.

Nej, ska skona er från mitt tråkiga liv nu.
Adjö!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!