Veckan som varit..

Har inte uppdaterat på några dagar.
Men veckan som varit så har jag varit väldigt effektiv. Jag och Elin har varit på körskolan, både tisdag och onsdag. Känner mig redigt duktig. Roligare att plugga med någon så :D

Fick även veta att Kim ska åka 40 mil härifrån imorgon för att jobba några veckor.
Dock så ska han vara i Varberg på helgerna, så vi ska ses då. Ska dit redan på fredag, och istället för att åka hem på söndagen så åker jag vidare till Götelabööörg! Ska bli riktigt nice, har inte varit där på 1 år.

Kommer bli så jävla tomt utan älsklingen. Dessa 5 dagarna vi ska vara utan varandra kommer inte bli SÅ jobbigt, just eftersom vi vet att vi kommer träffas på fredagen. Men efter den helgen så vet vi inte när vi ses igen, det är DET som är jobbigt.
Men vi klarar detta! Blir bara mer och mer kär för varje dag..

Idag blir det bara slappe med älsk, tror jag. Vi har inte planerat något iallafall, men ska nog bara mysa och bara vara med varandra innan han åker imorgon.


Just nu så duschar han, och sen ska vi iväg och köpa mjukglass =)


Puss! :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!