11 November 2010

Nej men gud vad jag är dålig på att skriva känner jag. Sen å andra sidan så gör jag samma skit varje dag, så det händer inte så mycket i mitt liv.
Är på praktiken 8-14 varje dag, sen är jag bara hemma och tar de lugnt. Träffar älsk också.
Det är typ allt. Körskolan ibland när jag pallar. Haha.

Idag var det meningen att jag skulle fika med Elisabeth, men då hon inte svarar på sin tele så blir det inget.
Så jag och älsk ska ut och äta ikväll, men vad det blir vet jag inte än. Det var jag som fick bestämma och jag har inte bestämt mig än. Var skit sugen på pizza igår, men njaaaa. Inte sååå sugen idag. Så blir nog kinamat tillslut.
Vi får se sen helt enkelt :D


Nu ska jag glo ett avsnitt ALIAS!

PUSS! :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!