2 november 2011

Ojsan hoppsan. Har det redan gått 5 dagar sen jag skrev sist?
Har knappt suttit vid datorn i helgen, jag och älsk har bara myyyyst <3

Har börjat på dagiset i Asmundtorp igår, som praktikplats som AF fixat.
Barn mellan 3-5 år, går mellan 8-14 varje dag.
Kan inte klaga!
Dock är det mycket dö tid. Barnen är stora nog att klara sig själva, leker själva, frågar om det är något o.s.v.
Visst, vi målar,spelar spel,lägger pussel o.s.v men ja. Det är ju inte så att det är jobbigt liksom! :P
Det enda som är jobbigt är min foglossning jag har, gör så fruktansvärt ont så det finns inte. Men har tid hos barnmorskan den 17onde, så ska prata med henne om det då.


Nej nu ska jag klä på mig och snart pysa till bussen.
Ska umgås med min älskade idag (<3). Har dock umgåtts från fredag till imorse, men är lika saknig ändå.
I LOVE HIM!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!