Kak-kalas!

Det stämmer alldeles riktigt. Nu ikväll ska jag ha kak-kalas med mig själv.
Har varit så sjukt sugen på Mazariner hela dagen, så var en sväng på ICA innan och köpte det.
Så det blir mazariner,pepparkakor och varm oboy ikväll :D Är riktigt sugen på apelsin också, så ska nog ta mig en sån också. Hoppas bara att dom är suuuura.


Veckans schema på dagiset är inte en dag lik den andra. Imorgon,onsdag och torsdag ska jag iväg på lite saker, så jag börjar senare & slutar senare o.s.v.
Onsdag ska vi på ultraljud, och jag längtar som tusan! Ska bli så jefla kul att få se bebisen igen :) :)
Då kommer vi förmodligen även få en annan förlossningsdatum, om den jag har nu inte stämmer. Man får veta det mer exakt på detta ultraljudet eftersom bebisen är större nu =) Förhoppningsvis är det inte många dagar som skiljer. Men bebisen kommer ut när den är "klar" iallafall :D haha.

Är ni förresten intresserade av att se fler bilder på magen och hur den växer?
Känner ibland att jag inte vill lägga upp för många ifall ni tröttnar.




Så här såg vår bebis ut sist vi var och titta på "den" :)
Där var jag bara i vecka 11+3, och är nu i vecka 18+2 om jag och barnmorskan räknat rätt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!