13 oktober

halloj halloj.

13 oktober idag. Alltså 13 dagar tills jag fyller år. Iiiihhh!
Blir ju gammal nu :O Hela 21. haha.

Idag är en bra dag. Ska in till Polisen en sväng, körskolan en sväng.
På körskolan ska jag plugga teori och även boka UPPSKRVNING och UPPKÖRNING !!
Nervöst!! Ingen får veta när det blir av utom morfar. Inte ens min älskade :O

På tal om min älskling. Såg i min kalender idag att på tisdag har vi varit tillsammans 6 månader. Fan, det går riktigt snabbt :O Känns som det var förra veckan vi blev tillsammans.
Mycket som har hänt! Bebis på väääg! :D Överlycklig.


Sitter just nu hemma hos Kim och väntar på han och hans syster. Dom är i skolan, börjar 05-13 varje dag.
Illa illa. Men dom har själv valt det, så det är inte synd om dom! ;)


PUSS :*


Sandy » 2010-10-15 | 15:55:02
URL: http://sandrarosen.blogg.se/

Ni e så söööööta :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!