18 oktober

Idag är det den 18onde, och ni som känner mig eller har lite koll på mig vet vad som händer den 18onde varje månad? :)
Jo, jag och älsklingen min har 6 månader tillsammans idag! :) <3<3<3
Tiden går så jäkla fort xD haha. Men jag älskar han lika mycket och lite till som jag gjorde för någon månad sen :)

Ligger just nu i Kims säng och väntar på att han ska komma hem.
Jag har varit mycket flitig idag. Var på kompetens forum kl 9, varit på AF, och körskolan :D Känner mig riktigt duktig ska jag säga er :D


Märkte häromdagen också att jag har fått en jätte vacker knuta på min ögonbrynspiercing. Ser förjävligt ut.
Ska börja tvätta den med piercingmedel och sen om det försvinner, annars får jag nog ta ut den.

Ska åka hem med pappa idag vid 4 när han slutar jobba. Hem och äta middag, städa och sen slappa resten av kvällen. Sköööönt.


PUSS! :*



Min fina knuta.



Jag idag =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!