25 oktober 2010

Godkväll godkväll.

Varit på kompetens forum idag, lagom drygt var det också. Sovit dåligt inatt, och mådde inte alls bra i morse, så det gjorde inte saken bättre direkt.
Skulle vara där kl 9, och var färdig ungefär 11:40. Satt och lyssna på när Kerstin pratade, typ. Drygt som fan.

När jag var färdig där traskade jag ner till City gross. Handla en cola,bullar och mjukost. Träffade  på Magnus och Nina där också så stod och snacka lite skit med dom. Längesen man träffa dom nu ju.
Gick bort till trädgårdscafeet och köpte med mig någon kardemumma bulle också. Haha. Gott var det iallafall.
Sen gick jag till bussen och åkte hem, så var hemma lagom till 12:45.
Och sen dess har jag bara slappat i sängen. Suttit vid datorn, kollat film, sovit.. Det gamla vanliga!


Imorgon är det ju min FÖDELSEDAG, så den ska spenderas med min älskling. Och ska även på teorilektion på körskolan, KUL! =P Men vill gärna gå på den, och den hinner inte vara en gång till tills jag har uppskrivning, så har inte så mycket till val.



Snart har man ju gått halva tiden, hahaha. Eller inte...
Ska på ultraljud den 17 november, lääängtar !! Ska bli kul att se det lilla underverket igen.
Då kan man även se vilket kön det blir, men det ska vi icke göra. VÄGRAR! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!