5 oktober 2010

5 oktober idag. 21 dagar kvar tills jag fyller år, börja känna mig gammal snart.

Sitter just nu hemma i Asmundtorp. Tog bussen hit 12:30 när älsk och hans syster skulle iväg till körskolan och plugga lite. Själv så ska man vara där kl 17 för att gå på sista teori lektionen som jag hade missat helt.
Får kanske traska bort dit imorgon och göra lite datorprov. Har ju faktiskt bestämt att jag ska ha mitt körkort innan året är slut. Eller iallafall försöka.

Och sen ikväll blir det bara mys med älsk och imorgon ska vi till Sjöbo.
Kim ska gadda huvudet och han tvingar med mig. HAHA :D Gör inte mig något, förutom att det kostar runt 200 att åka dit. Lite dyrt för att sitta på röven och glo när han blir gaddad, men vad gör man inte för sin älskade? (A)


Igår så var jag och fika med Cecilia efter vi varit på körskolan. Och hon har ju barn, som är 10 månader ungefär.
Fatta vad sugen man blir på att få sin bebis NUU !!!! Jag vill inte vänta till april, jag vill ha min bebis IDAG!

Var och köpte spjälsäng igår också. Av en kvinna på blocket. Fick även babysitter, "mobil" till sängen, en typ "hoppgunga" som jag kallar det, och alla tillbehör till spjälsängen. 500 kr för allt det, SKIT BILLIGT!
Dock var där lite bitmärke i sängen, men det kan man slipa bort. Och eftersom jag ändå vill måla om spjälsängen så lär det inte synas ändå. PERFEKT!
Vissa tycker det är alldeles för tidigt att köpa allt sånt redan nu, medans jag tycker tvärtom. Bättre att ha allt det stora och dyraste klart så fort som möjligt, så det bara är småfix och småsaker man behöver sen.


ha de bäst!
Puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!