Det går frammåt..

Haha, ja tänk så gick det bakåt istället? Hade varit lite skoj..

Denna helgen har spenderats hos min älskade älskling. Åkte hem en snabb runda i fredags och hämta lite kläder och sånt, sen var älsk och hans mor ute och övningskörde så dom hämta upp mig på vägen.
Blev en runda på city gross och sen till en antikaffär och titta lite. Sen hem och mysa.
Resten av fredagen spenderades framför tvn och IDOL!

Igår, lördag. Kims mor och hennes gubbe åkte till Norrköping så det var bara vi två hemma. Skööönt.
Nina och Magnus skulle egentligen ha kommit förbi på kvällen och spelat monopol och ätit äpplepaj, men jag mådde inge vidare så det blev ändrade planer. Låg och halvsov hela kvällen medans min älskade var en ängel.
Gjorde middag, diskade och bakade äpplepaj.

Idag, söndag har vi inte gjort ett piss. Jag spydde i morse, och sen dess har min mage inte varit min bästa vän.
Kör runt like HELL!
Är iallafall hemma i Asmundtorp ikväll. Blir lugnt idag bara, glo film och slappa.

Imorgon blir det nog en runda till körskolan. Ska försöka knäppa dom 2 sista repetionsproven nu i veckan också.
Hade varit såååå skönt !! När dom är gjorda är det bara att boka uppskrivning och uppkörning igen.
Känns som har någorlunda koll på teorin denna gången faktiskt. Måste dock läsa på lite om lite  stuff, men annars sitter det mesta tror jag. Men ska inte säga för mycket, kanske kommer hem från uppskrivningen och har typ 20 fel för mycket xD HAHA!

nu ska jag tända några ljus, är så jävla kallt här uppe på mitt rum.

Hejsvejs.


Jag älskar dig mer än något annat!

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!