Effektiv dag.

Hejhej.


Onsdag idag för den som missat det. Vaknade runt 9 och var lagom nervös, hade sånna jävla drömmar inatt. Hatar att drömma, speciellt när det inte är bra drömmar och det handlar om Kim.

Käka frukost i sängen (som alltid), kolla ALIAS och satt vid datorn och softade.
Sen tog jag tag i städningen, damma och hade mig idag också. Var ett tag sen sist det blev dammat här ;D haha.
Har även tvättat alla mina kläder idag, MYCKET bra gjort. Nästan så man blir stolt över sig själv.


Om en stund blir det middag, fiskgratäng står på menyn. MUUUUMS! Älskar det =D


just det, fixade även presenterna jag fick av Kim idag också. Fick ljus,fat,stenar, en nalle & 2 st fotoramar med foto på oss :) TACK älskling ännu en gång <3



Fotoramen till vänster fick jag, och fatet med ljus och stenar.



Fotoramen till höger och nallen till vänster fick jag också! :)
Fotot på min lillasyster fick jag av henne på min födelsedag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!