En dag i Sjöbo.

Godkväll godkväll.


Sitter i sängen med svank-ont DELUX! Gör så satans ont så jag vet inte var jag ska ta vägen.
Jävla säng jag har. Eftersom jag har 1,80 säng så har jag inte plats med skrivbord på rummet, så jag måste sitta med min laptop i sängen. Och min säng är ÖVERMJUK, så man sitter helt ihopasjunken med ryggen/svanken, så inte så konstigt att jag har ont.
Men har smörjt på med Zon salva och lagt på vetekudden, så förhoppningsvis hjälper det lite.

Har varit på körskolan idag, men blev så satans förbannad till slut så jag sket i de.
Jag och älsk har även varit i Sjöbo en sväng idag. Han skulle gadda skallen igen, och det blev redigt nice.

Sen tog vi bussen därifrån mot Lund där vi mötte upp Henke och Pär en snabbis och sen begav vi oss hemmåt. Jag hoppa av i Häljarp där pappa hämta mig och älsk åkte hem till sig.

Och nu ska jag bädda ner mig i min nybäddad säng och starta en film.

Imorgon blir det till älsk igen <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!