Fredag 15 oktober.

Måste först och främst säga ett STORT GRATTIS till Sanna som fick en pojke inatt !!
Oerhört glad för din skull! Och jag är duktigt avundsjuk. Vill också ha min bebis här ju :(

Sitter hemma hos älsklingen nu, slappar och tar de lugnt.
Ska ner och äta kinamat ikväll.. igen.... men det är ju såååå gott! Sen ska vi äta chips och dippa och titta på IDOL!
Klassiker, och ett måste på en fredagskväll. Iallafall idol ;D

Och har även fått veta att JULMUST har börjats sälja, hoppas bara att det är apotekarens julmust annars är det inte lönt. haha!


Vad ska ni göra ikväll? :)


Ha de bäst :*
Sandy » 2010-10-15 | 15:42:40
URL: http://sandrarosen.blogg.se/

E jag en dålig människa om jag berättar för dig att jag aldrig har ätit kinamat? :$ hihi! Det blir förhoppningsvis en filmkväll ikväll hemma hos en vän, men chips & dippa & en massa snack :D

sanna » 2010-11-26 | 09:52:46
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

awe vad fint :D tack! hur har jag missat din blogg? hmm, det var iaf mamma som berättade att du skrivit grattis här till mig och att du hade blogg :D



hopppas allt är bra :D snart kommer din bebis också .. halva vägen är gången nu :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!