Middag hos mormor & morfar.

Lördag idag då ja. Blir middag hemma hos mormor och morfar ikväll.
Med alla dom vanliga + Kim :D haha.
Men typiskt nog så har jag spytt idag, och det är ju inte så jefla bra när vi ska dit på middag.
Får hoppas att jag inte spyr mer bara. Hade ju inte varit så skoj.

Älskling kommer närsomhelst, hans buss är inne om 2 min så.
Skulle egentligen ha mött han, men var tvungen att försöka få i mig en macka och jag sitter endå fortfarande i handduk så.


Btw, ingen som är duktig på att göra headers till bloggen som vill göra om min?
Cecilia, jag vet att du är duktig (A) haha.


Puss :)

PS. Idag går jag in i vecka 12+0 :) <3 Käääärlek!

sanna » 2010-10-03 | 23:01:18
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Hahaha, nej så länge vill jag inte gå över ;) 101010 hade varit nice ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!