Möte och kinamat!

Godkväll gott folk.

Dagen började med att någon idiot ringde på hemtelefon, dock bara 1 signal. Men jag hann vakna av det. Sjukt jävla irriterande, trodde jag skulle slå sönder något. Men jag lyckades somna om.
När jag väl gick upp blev det frukost och mys i sängen och titta på National treasure som jag började se igårkväll.
Duscha,gjorde vid mig och tog bussen till Landskrona 12:10. Skulle vara på Kompetens Forum kl 13.
Tog bara drygt 45 minuter så det var lugnt.
Efter det traskade jag hem till älsk och softa framför tvn, medans han duscha och sov en stund.
Vid 5 tiden gick vi ner tilll China Palace och käka kinamat. Herregud, skulle kunna leva på den maten. Så jäääääävla gott.
Sen tog jag bussen hem 18:30. Och har suttit här sen dess.

Ska ner och göra en kopp te eller varm oboy nu tänkte jag. Sen ska jag starta National Treasure 2 tror jag.
Eller någon annan film.

Imorgon blir det Kompetens Forum igen, ska vara där redan kl 9.
Sen blir det nog körskolan en sväng också :)


Tog en ny magbild idag.



v 14+4 :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!