Nytt utseende (Y)

Lyckades på något sätt ändra min bloggs utseende idag. Jag kan ibland ;D HAHA!

Skulle vara på Kompetens Forum idag kl 9, och eftersom mor var ledig idag och ändå skulle träna så körde hon mig dit. Var färdig halv tio ungefär, och sen traskade jag bort mot Espresso house och köpte en chailatte och vidare till körskolan för att plugga teori medans mor träna klart.
När hon var färdig körde vi inom Hemköp och köpte bullar och JULMUST och sen körde vi hem till mormor och morfar och fika på det.
Blev där 1 timmes tid ungefär innan vi körde hemmåt igen.

Och sen dess har jag bara slappat och tagit det lugnt.
Fick min Bebis tröja idag också, ÄNTLIGEN. Dock var den för stor och texten satt för långt upp, men eftersom jag växer för varje dag så gör det ju inget. Och jag kan ju använda den ändå, SÅ mycket för stor var den ju inte.

Blir spagetthi och kycklingfärs till middag idag, MUMS. Har varit sugen på det ett tag nu, så det gör gott i grottan.
Ikväll blir det hem till älsk och sova där tills imorgon. Vi ska iväg och göra lite stuff imorgon, så blir lättare om vi sover hos han då! :)

I helgen är det kalas dax för mig, skoj skoj =) Jonna kommer då också! ÄNNU bättre :D


Nej, ska ta mig en bulle nu (:

Hejsvejs :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!