v 15+0

Idag går jag in i vecka 16, alltså 15+0. Ja, ni fattar typ lika lite som jag gör när man räknar det. Haha.
Nej, men jag har lyckats klura ut det iallafall =D

Igår var jag, Kim och hans mor och hälsade på Kims mormor i Dalby. Berättade även för henne att vi skulle ha bebis, och hon blev glad! =D Medans jag blev lite tårögd när Kim berättade för henne. Haha, jag är så känslig :D
Efter vi varit där blev vi avsläppta i Lund då Kim skulle till läkaren och göra en gastroskopi. Vilket är när dom kör ner en slang i halsen med en kamera på. Haha, USCH!

Efter vi varit där umgicks vi med Henke någon timme innan vi begav oss till Landskrona igen.
Där köpte vi kinamat med oss hem och åt det och titta på Idol tills klockan blev 9 och jag skulle åka med mor min hem.

Idag är det lördag, vilket innebär att det är kalasdax för mig, eftersom jag fyller år på tisdag!
Blir dom vanliga som kommer + min älskling & Jonna :) Ska bli skooooj! :D

Så idag blir det att städa,städa,städa och städa.


Nu ska jag se klart min film och sen börja fixa och dona!
Hoj.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!