25 års fest!!

Lördag idag, och idag ska jag på fest. 25 års fest hos Sandra som fyllde år i torsdags.
Ska köra dit, så jag lär vara nykter. Och JA, det skulle jag ha varit annars också, oroa er inte!! :D
Skulle ALDRIG få för mig att dricka en droppe alkohol under graviditeten. Never !!

Igår var jag och älsklingen min på center syd. Köpte present till Sandra och blev även lite bebiskläder. Sen käkade vi på Max och sen var vi en runda på Willys och handla chips och dippa + godis! :D
Fast jag måste sluta köpa godis.. Jag tar på sin höjd max 10 bitar godis, sen slänger jag resten... Totalt onödigt! =P haha


Nej, nu ska jag gå och duscha. Ska även försöka raka benen, HAHA! Sen blir det väl att göra sig i ordning och så innan man kör iväg (:

Ha en toppen lördag!
PUSS! :*


Min älskade och jag <3


A liiiiittle bit speciaaaaaaaaaaaal <3


Ett par mjukisbyxor, en dress med byxor + tröja & 2 par strumpor! :)
Såååå sött !! Vill ha bebisen här nu nu nu nu!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!