Har fått lägenhet!!

Dagen började med att jag och älsk skulle vara på MVC kl 8 imorse. Skulle göra glucosbelastning. Dricka socker-vatten typ.. Sjukt äckligt. Sen sitta där i 2 timmar, ta stick i fingret och sen hem. Lagom drygt.
Mätte magen och lyssna på hjärtat gjorde vi också :)

Var och kolla på en lägenhet igår, som vi fick besked på idag att vi fick!! Så jävla gött.
Inte världens finaste lägenhet, och ligger inte i världens bästa område. Men det funkar, det funkar att bo där iallafall och det är de som räknas. Det blev en 3a.. för äckligt billigt pris också. Drygt 3000:-.
Anledningen till att den var så billig var för att planlösningen inte var den bästa. Men va fan, vi ska inte bo där för alltid.


Ska in och fika med Elisabeth idag också. Så fort hon hör av sig så ska jag ta mig till stan. Längesen vi sågs. Över 1 månad sen sist om jag inte minns fel.


Aja..
PUSS! <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!