11-07-13

Hejhej..

Bakken igår var suuuuperkul. Pappa hämtade mig och Joakim vid 11:30 här hemma, körde ut till Asmundtorp och invänta dom andra. Passade på att mata Joakim också. Vid 12.30 började bilarna rulla mot Dyrehavsbakken.
Var framme runt 14 tiden. Väl framme så inhandlades det åkband till alla barnen + mig och min moster.
Blev en väääldans massa åkande kan jag ju säga. Har så sjukt ont i mina axlar och nacke. Har även börjat få lite blåmärke. HAHAHA! Men kul hade vi..
Jag och min kusin Simon åkte "Stockarna", ni vet dom som går i vatten? Jag kan ju säga att jag blev DYNGSUR! Fyfan. Var rent genomblöt. Fick ta 2 turer i Extreme så man blev torr ;D hahaha.

kl 23:45 begav vi oss hemmåt igen. Efter en väldigt lyckad dag/kväll.
Joakim "skötte" sig galant också. Har som sagt en väldigt snäll bebis som bara gnäller när han är hungrig.
Dock så blev han lite gnällig vid 8 tiden. Han var väääldigt trött, men kom inte riktigt till ro. Vilket inte är så konstigt med tanke på att det är massa ljud och folk runtom hela tiden.

Var hemma igen strax efter 1 tiden ungefär, då blev det byta blöja på Joakim och ge han mat. Sen däckade båda två i sängen väääldigt snabbt. Vaknade vid 8 då det var matdags igen, och sen sov Joakim ända fram till 13 ungefär. Själv vaknade jag kvart i tolv ungefär.


Idag har jag städat mitt "skräprum" som jag kallar det. Ett rum som jag inte använder här i lägenheten. Har ju en 3a för den som inte vet. Och i det rummet hamnar allt jag inte använder. Vilket resulterar i att det ser ut som ett bombnedslag. Men det tog jag tag i idag. Hade en hel hög med rentvättade kläder på golvet som åkte in i garderoben också.

Nu har jag och joakim nästan precis varit på city gross, och nu väntar jag på middag. Blir bakad potatis med tonfiskröra. Sen ska vi bara ta det lugnt heeeela kvällen.
Det behövs efter en heldag på Bakken igår!! :)


Joakim fick en STOOOOR fotboll av sin mormor och morfar! =)



En stycke Matilda från igår! =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!